18 februarie 2012

Perle de amintiri. ~partea a21a ~


" Mda, deci,spui că nu-mi pasă de tine şi că nu-ţi arăt asta, însă greşeşti, enorm, ţin, dar pur şi simplu m-am săturat să ne certăm încontinuu, suferim amândoi prea mult. E mult mai bine, poate acum nu crezi asta, dar vei vedea, cu timpul. Îmi pare rău, chiar îmi pare, că am ajuns la asta. Ştiu că nu ma crezi, dar stim să-ţi zic asta.JUR, jur, că acum am lacrimi în ochi. Te iubesc !"

Pe Dianne o bufneşte plânsul, el o scosese de la ignore,îl vede online şi-i trimite:

D i a n n e : Bă, nu, nu e mai bine.
El nu răspunde, însă pune la status " Ba da, e mai bine ". Alexis îi promisese lui Ionuţ că nu mai vorbeşte cu ea cel puţin o săptămână, nu ştiu exact de ce. Orice spunea Dianne, el îi răspundea la status, sau prin Alexandra.

După două ore Alexis o bagă în seamă pe căsuţa de messenger. Au decis să lase uitat acel word.După nici două zile s-a combinat cu Larisa, fosta iubită.

Peste două săptămâni,la şcoală, o privire-două şi un "ce faci ?" amărât. Ceasul era 16:55, Oana cu Dianne se plimbau pe hol, Alexis o vede, o ia de braţ şi o trage afară.

-Hai, stai până la 7?

Dianne acceptă, după care Alexis se apropie de ea pentru a o săruta. Dianne refuză şi intră în şcoală. El după ea, brusc, o apucă de gât şi o sărută scurt. El pleacă afară şi Dianne se duce spre clasă, în timp ce ţopăia şi striga de fericire.

Ceasul se face şi 18.Alexis era în curtea şcolii, o aştepta, chiar dacă scăpase cu o oră înainte.
- Hei, mergem spre stadion? spune Alexis privind-o atent şi nepăsându-i de profu' de muzică care era în spatele Diannei.
- Hai, dar vine şi Oana.
- Bine, dar vine şi Natură.
- Bă, eu nu mai vin, mă întâlnesc cu Ionuţ [fratele ei ].
- Oooook, pupiiciii.

Au ajuns.

- Hai, dansăm puţin un vals?
- Ştii că sunt cu Larisa..
- Atunci de ce m-ai mai chemat aici ?
- Da-o dracu' mă , te-am chemat că pe tine te vreau.
Dianne încearcă să-l sărute, însă el refuză.
- Sunt cu Larisa, ai uitat ?
-Când erai cu mine, ai avut tupeul să mă înşeli cu Andre !

Dianne se ridică din braţele lui şi se îndreaptă spre ghiozdan,el o apucă de picior.

- Tu stai aici, don'şoară.
-Lasă-mă să plec! Pierd autobuzu'
- A plecat deja.Treci aici, lunând-o în braţe şi sărutând-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu