7 februarie 2012

Perle de amintiri. ~Partea a17a ~



Ajunşi la poarta şcolii Dianne a luat-o înainte deoarece elevii trăgeau concluzii pripite şi bârfa era pe primul loc în şcoală. Peste nici zece secunde, un grup de băieţi, fară neuroni,ţipau " Dianne şi Buzenchi sunt împreună! Erau pe stadion doar ei doooi " :
- Bai, nu aveţi ce face ?
- Ce ma? Nu e adevărat?
- Nu contează, nu mai ţipaţi ! 
Buzenchi zâmbeşte şi vine lângă ea. Colegii au fost surprinşi, nu erau mai prejos de acel grup fără neuroni şi încep şi ei să strige " Buzenchiiii, ce face Dianne Buzenchi ? Cum a fost pe stadion ? ". "Patetic, ce le pasă lor ? " gândea ea. Şi-a lasat ghiodanul în clasă şi a plecat cu Andreea la magazin. 
Au trecut 2 săptămâni, au fost extraordinare pentru cei doi, şi-au dat seama că încă se plac şi s-au combinat.Următoarea zi, la şcoală, Diannei i s-au înmuiat picioarele când l-a văzut, îi era frică să stea cu el, dacă vroia să o sărute. Ea nu ştia. Nu a ieşit în pauze pentru a nu-l vedea, dar când s-a dus spre sala de sport Alexis venea dinspre ţâşnitoare, nu-l putea ignora,se pun pe bancă şi doar se privesc, ea ar fi vrut să-l sărute, dar nu avea curaj. Dianne se apropie de el, dar profu' de sport îi cheamă pe teren, il pupă pe obraz şi pleacă. 
După ore Alexis o roagă să stea cu el încă o oră, Dianne acceptă. Însă spre ghinionul ei vin 3 băieţi, prieteni cu Alexis : Alex (vărul lui ) de 17 ani, Jamby, de 17 ani şi încă unul,George,15 ani. Jamby tot râdea de cei doi, că erau împreună, dar le era frică teamă să se ţină-n braţe.
Zilele treceau, existau certuri, mici. La şcoală nu mai erau aşa timizi,era noiembrie, era frig, de aceea Alexis nu prea ieşea din clasă, Dianne ce să facă ? Se ducea la etaj cu Alina,una dintre prietenele ei cele mai bune, creaţă şi la fel de scundă, la celălalte clase. Acolo era şi un tip, Dani care o plăcea de mult timp, dar ea nu simţea mai nimic, dar venind mai des pe acolo au ajuns să vorbească mai mereu şi să se pupe pe obraz şi când venea, şi când pleca de acolo. Alexis nu ştia nimic,când mai ieşea din clasă se ducea la magazin sau mai rar stătea cu ea.
Era sâmbătă, Dianne pe mess, vorbea cu Dani, Alexis nu era intrat
Dani M. : Bună, ce faci ?:D
D i a n n e : Heeeeei, bineeee, tu?:*
Dani M. : Bine, auzi, mie-mi place de tine ! :D
D i a n n e : Am observat..
Dani M. : Ţie nu-ţi place ?
D i a n n e : Mm, nu ştiu ..
Dani M. : Atunci, vrei să fii cu mine ?


Dianne rămâne pe gânduri, "ce face eu ? ÎL ÎNŞEL PE ALEXIS ? De fapt, el nu va afla că am vorbit cu el, dar ce să îi zic, nu vrea să stie că sunt cu Alexis, nu îmi va mai da atenţie !! ÎL MINT ! "


D i a n n e :Nu.. adică e timpul şcolii şi voi pierde materie dacă voi fi cu tine..
Dani M : Adică ?
D i a n n e : Mă voi gândi doar la tine şi nu  voi mai fi atentă în clasă
Dani M. : Dar nu afectez cu nimic..
D i a n n e : E mai bine aşa cum suntem..
Dani tace. Dianne procesează" Bă, eu sunt o proată, cum mă să-mi placă de asta ? MĂ MINT SINGURĂ, eu pe Alexis îl iubesc, ipocritu' dracu', să vezi ce-i ziiic "
D i a n n e : Ştii ce ? Nu te plac, eu sunt cu Buzenchi, a fost doar o glumă, să văd cum recţionezi, crezi că eu mă uit la tine ? De ce te pup ?S-o fac geloasă pe aia cu care ai fost ( nici nu ştia cu care a fost până acum ). Aşa că PA, ai ignore de la mine :* 
Iese de pe mess şi se apucă de teme. Duminică intră pe mess pentru a vorbi cu Alexis. Era online şi la status " Mă c*c în ea de viaţă ! "
D i a n n e : Ce ai păţit iubire ? :*
A l e x i s : Nu mă mai lua cu iubire, dispari.
D i a n n e : Ce ai măă ??
A l e x i s : Cum ce am ? Eşti cu mine sau cu Dani ăla ?
D i a n n e : Ce-ai mă, ce treabă am eu cu ăla ?
A l e x i s : Acum şi minţi ? Citeşte. Dându-i un word.


Era convorbirea între Dani şi Dianne , dar doar până la  " D i a n n e : E mai bine aşa cum suntem.." +
Dani M. : Da, şi în fiecare zi vine la etaj pentru mine, vineri m-a şi pupat pe buze. "


D i a n n e : NU L-AM PUPAT PE ĂLA  PE BUZE !
A l e x i s : Dar unde? În nas ? :-j.
D i a n n e : Doar pe obraaaz, el venea la mine..
A l e x i s : Şi dacă vine şi Ilie să te sărute, accepti ? ( Ilie era un "vampir " sărac şi extraordinat de jegos şi prost, unii se temeau de el că muşca )
D i a n n e: .. Iarta-mă..
A l e x i s : Mă laşi ?
Şi iese de pe mess.
Luni, la şcoală..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu