29 februarie 2012

Perle de amintiri. ~ partea a23a ~


- Ia uite mă, în ziua de azi nici un "scuze " nu exista.
- Iertaţi-mă  ! strigă Dianne, deşi nu era sigură dacă a auzit .
- Hei, Carmen, cheam-o şi tu pe Dianne, dar nu-i zi că sunt aici ! Îi şopti Andre.
- Diaaaanne, vino să-ţi arăt cevaaa !!
- Zii lu' Andre să mă lase dracu' în pace şi să se frece cu Alexis toată ziua !
- Da' du-te şi zii, ce-s eu ?poştă? se repezi Carmen.
- Hou' mă, disperato. Ce vrei mă? M-am săturat de fazele tale ce tot câcatul, lasă-mă dracu', fii fericită cu ăla! îi spuse Dianne lu' Andre cu atâta ură încât ar fi putut să o ia de par şi s-o arunce peste şcoală.
- Tu eşti disperata ? Nu te mai place omu', mă place pe  MINE ! Nu vreau să ne certăm din cauza lui, dar înţelege, NU TE MAI PLACE,IUBEŞTE,ce dracu' simţea el pentru tine.
Dianne lasă capul în jos, se pune lângă caloriferul din faţa clasei şi-i spune lu' Andre,printre lacrimi," felicitări ".Andre îi ia faţa în mâini şi îi sopteşte " Mereu vom fi prietene " . după care o îmbraţişare strânsă. Dianne o ura din tot sufletul, dar fără motiv.
Au trecut 2 zile, ei încă erau împreună, însă a început să vorbească iar cu Dianne.După cum vorbea se vedea că ţine la ea.
...
D i a n n e : Mă, mă iubeşti ?
A l e x i s : Da mă, te iubesc, dar e Andreea, şi chiar vreau să fiu cu ea
D i a n n e: Atunci de ce dracu' mă mai iubeşti ?
A l e x i s : Eşti proastă ? Te iubesc, că te-am iubit şi nu te pot uita.
D i a n n e: Da mă, sigur ! Nu vrei să te mai gândeşti ?
A l e x i s : La cee ? :*
D i a n n e: 1.Termină cu :*, 2.Să mă alegi pe mine..
A l e x i s : Pfaaaaaaaaaaaaa.
D i a n n e : Să înţeleg că nu mă vrei..
A l e x i s : Ba da..
D i a n n e : Atunci gândeşte-te !
A l e x i s : Nu ştiu, când vrei răspunsu' ?
D i a n n e : ACUM !
A l e x i s : Andre.
Dianne bufneşte în plâns.
D i a n n e: Nu te mai gândeşti ?
A l e x i s : Uite, mă gândesc,îţi dau răspunsu' mâine.

Era sâmbătă , în zori, amândoi erau online.
D i a n n e : Te-ai gândit iubiiii ? :o3
A l e x i s : Daa...
D i a n n e: Şii ?
A l e x i s : O iubesc pe Andre,
Dianne iese brusc de pe mess, se trânteşte în pat, işi pune perna pe cap şi ţipă, nu plângea , un început bun, se duce-n bucătărie, îşi face un ceai, îşi aprinde televizorul pe Utv şi o sună Alexis.
- Da' ce-ai ieşit aşa ?
- Mi-a picat netu !
- Şi vrei să te cred ?
- Hai la mine acasă să vezi.
- Vin, dar ce-mi dai ?
- N-am chef de astea
- De ce ? Că ţi-am zis că o aleg pe Andre, uite, nu vezi ce faze faci tu ?
- Degeaba le fac ?
- Hai că vorbim mai târziu, mi-ai stricat starea.
- Da, tu mi-o strici mereu !  PA !

Dumincă, Alexis a intrat pe la orele 13, insă Dianne trebuia să iasă.
A l e x i s : Mai eşti supărată ?
D i a n n e: Ohh, nu mă mai lasă mama, vreau să vorbim maine. Stai de la 6-7? Dacă da, trimite-mi sms, am ieşit te pupăceeesc şiii iubeeesc !! :********

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu