4 februarie 2012

Perle de amintiri. ~partea a15a ~



A l e x i s : Stai,

D i a n n e : Ce vrei mă ?
A l e x i s : Mâine la cât vii la şcoală ?
D i a n n e : Încep la 12.
A l e x i s : Vii pe la 11?
D i a n n e : Nu, nu mă lasă.
A l e x i s: Haai, te rog ! :*
D i a n n e : Ok, vin, dar pentru ce ?
A l e x i s : Vreau să vorbim.
D i a n n e : Cum zici tuu, paa !
A l e x i s : Ieşi fară să ma pupi ?!
D i a n n e : Meriţi ?! Hai unu de pomana :*.
A l e x i s : Paa :*:*


Următoarea zi se trezeşte la 8, îşi face ghiozdanul şi aprinde televizorul.Dă pe Diva Universal şi se uita la "Ofiţeri începători " Adora filmele poliţiste, de aceea vroia să se facă poliţistă. Trece o ora, doua, la publicitate se duce la bucătărie să caute de mâncare, dă peste mama ei:
- Cu cât pleci draga mea ?
- Cu 10 şi 15, am ore de la 11.
- Vezi să nu pierzi autobuzul, ceasul e 10 şi nici nu eşti îmbrăcată.
- Ceeeee ? E 10 ?
Se duce-n camera ei, se imbracă, nici nu îşi mai întinde parul, îşi face ghiozdanul şi la 10:15 pleacă. Începe să alerge după autobuz, era deja în întârziere. Ajunge în staţie, nu era nimeni, era conştientă că a plecat, scoate telefonul din buzunar şi cheama un taxi.În 10 minute a ajuns la şcoală, îi era jenă de ce va spune Alexis, ca a întârziat.Fata se duce prin şcoala, prin magazine, pentru a-l căuta. Pe teren era Ionuţ, Dianne îl cheamă.
- Ce faci puştoaico ?
- Mm, bine, unde-i Alexis ? A spus că vrea să ne vedem la 10:15.
- Alexis ? Nici nu a venit .
- Ce ma ? Adică eu am venit degeaba ?
- Sigur doarme, aseară a stat până târziu.
- De unde ştii ?
- Era online pe la 4.
- Pfa, mersi, eu mă duc să-mi las ghiozdanul.
- Pa, puştoaico !
Până la 11 fără 10 şi-a butonat telefonul pe tot felul de jocuri până au ajuns şi colegii ei. A început ora de matematică , Dianne era de servici pe clasă şi s-a dus să ude buretele la ţâşnitoare se uită ,în jur , şi dinspre poartă venea Alexis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu