26 februarie 2012

Perle de amintiri. ~partea a22a ~


Următoarea zi la şcoală, Alexis nu o băga în seamă pe Dianne, nimic nou pentru el,însă stătea cu Andre. De câte ori treceau pe lângă ea, şoptea " Patetic".
A venit şi vancanţa de Paşte, Alexis era în excursie cu şcoala,din fercire Andre nu era, însă vorbea cu ea la telefon de câte ori avea ocazia.Intr-o miercuri a sunat-o pe Dianne:
- Ce faci ? Eşti supărată pe mine ?
- Nu,nu sunt, însă nu înţeleg de ce nu mă bagi în seama.
- E mai bine pentru noi, nu vreau sa te rănesc.
- Hai du-te dracu'!
- Tot aşa ai rămas ?
- Altfel nu se poate, nu vezi ce faze faci ?
- Ce faze ?
- Hai, de ce m-ai sunat ?
- Să v...r.m.
- Nu te aud, cine dracu' râde aşa ?
- Eu, a vărsat Flutur paharul cu bere în cap la Roman.
- Hmm, dacă vrei să mai vorbeşti, taci, cu mine vorbeşti acum.
- Ce mă enervezi..
- Andre ce face ?
- Face baie, am vorbit cu ea acum zece minute.
- Mm, tu mă suni când ea e ocupată ?
- Mmm, nu ştiu între cine să aleg... tu sau Andre, GREU.
Dianne se simţi destul de aiurea, ar fi vrut sa îi închidă telefonul, însă îi plăcea să vorbească cu el, o alina, şi el sigur o suna pe Andre.
- Hai, că mă duc în casă, mi-e frig.
- Şi nu poţi vorbi din casă ?
- Nu mă lasă tata mult la telefon..
- Bine, papa. Te iubesc.
-Pa..
Intră în casă, imediat este luată pe sus de taică-su.
- Tu ieşi afară pentru a vorbi la telefon ?
Dianne tace. Nu avea rost să mintă.
- Gata, confiscat.

--------- am uitat să menţionez. De când era îndrăgostit de Andre, şi-a luat un nou telefon. Dianne a făcut rost de numărul lui de la Ionuţ-----

După doua săptămâni , la şcoală Dianne este surpinsă de faptul că ei, erau pe bancă, îmbrăţişaţi. Nu le-a dat importanţă, însă după două ore cei doi vin la ea .
- Ce faci Diaa, o întreabă Andre cu o oarecare indiferenţă.
- Ohh, bine, felicitări, am auzit că sunteţi împreună !
- Da, acum ştiu şi de ce l-ai iubit aşa mult.
Alexis îşi întorcea capul, prefăcându-se că nu aude nimic.După ce termină Andre de povestit cum s-au combinat, Alexis se întoarce, şi se uită-n ochii Diannei. Ea se uită la Andre, ar fi vrut s-o lovească, se uită din nou la Alexis după care intra în clasă, dând peste femeia de servici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu