16 mai 2011

Picaturi de cuvinte..[ 2 ]




Suna telefonul : 
-Alo.da.
- De ce nu ai venit?
- Asa !
-Cum adica asa? 
-Pur si simplu!
-Esti o nesimtita !
-Ca nu am venit?
- Da !
- Hai dute :-j.
-Dispari ! 

Si inchide .

Peste 10 minute.

-Scuze. 
-Pentru?
-Pentru ce am zis.. Nu mi`am dat seama.
-Aha! 
-Deci.. De ce nu ai venit?
-M`am gandit si eu..
-La?
-Ea .. si la mine.
- Ea.. :-j. dar tu?
- M`am gandit ca e mai bine sa fim doar amici .
-Dc?
-E mai bine.. Tu o ai pe ea si eu pe EL.
-El?
-Da.
-Deja exista un El?
-...
-Cine e?
-Nu conteaza
-Zi.
-Il vei cunaoste tu candva..
- Bai.. :|.Hai pa !

Inchide telefonul:

Trece o ora..doua..trei...
E deja 2  noaptea. Oare va mai suna?
A sunat !
- Da!
-Esti tot ce mi`am dorit. Am inchis telefonul ca am ramas socat. Lacrimile m`au linistit. Te iubesc..

Si inchide ...

Il sun !
-Acum pentru ce ai inchis asa?
-Cum ai zis tu.. Trebuie sa uitam de noi. Trebuie sa incep astfel.. Cu ura..
- Nu. ura va duce la mai multa ura si tot asa.. 
-E mai bine:((.
-E mai bine. da, dar ...
-Dar..?
-Nu vreau sa ma urasti..
-..
-Sunt cu EL.
-Care el?
-Acela..
- De cand?
-Azi..
-Cum?
- Nu stiu. 
-....
-Am decis. E mai bine ..
- Daca eram noi impreuna, iar incepi cu fazele alea..
- Care faze?
-Te dai la toate si minti ..
- M`am schimbat.
-Nu conteaza ! Am decis..
- Off.. Tie iti convine ca 2 persoane care se iubesc sa planga una dupa altu`?
- Nu. dar e mai bine. Tu nu vezi ca ne certam prea des cand eram imrpeuna?
-Treceam peste toate..
-Poate va mai fi altadata..
- Deci cum il cheama pe El?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu