4 mai 2011

Nu e un vis si nicio fantezie. E ceea ce se numeste copilarie.

Copilăria este un tărâm magic. Nu ştim când şi unde începe şi nu ştim când şi unde se termină. Ne trezim doar că numai suntem copii, că am ieşit din copilărie, uneori fără să o fi trăit pe deplin..Nu toată lumea intelege COPILĂRIA. Unii deja incep să se maturizeze şi ştiu să radă de alţii care înca simt că sunt copii..Eu una nu ma gândesc la maturitate. Mai bine trăiesc într`un univers al meu ,cu piesele mele .  Nu pot să zic că.. cred in basme, zâne sh kkturi de astea :)). Dar cred că pot face orice :X. Să zâmbesc mereeeu de orice s`ar întampla . Aproape orice. Că am şi eu sentimente dragă :)). Pentru mine COPILĂRIA înseamnă să faci tot ce simţi ,  să ţopai, fără să îţi pese că zice unu/una " Ce ciudat ă esti ! ". Colegii îmi zic asa :-j.[ nu toti ]. dar nu se uita şi la ei. O fi ei " normali " dar na.. In fine. La 30-40 de ani vor dori să dea timpul înapoi :-j.
Deşi sunt CIUDATĂ [ cum spuneţi voi ] ştiu să fiu şi normala , dar e plictiseeală (:| :)). Asta sunt eu !. Ma accepti asa, daca nu . :-j.. 

2 comentarii:

  1. Parca imi amintesc clasele 1-4 cum fugeam unii de altii..cum baietii se ascundeau in baie de fete :)) sh multe altele..Imi place ff mult cum gandesti :D :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Copilaria chiar e un taram magic. Dar iti poti face si maturitatea magica. Trebuie doar sa gasesti unghiul perfect din care sa privesti lucrurile.

    RăspundețiȘtergere