15 mai 2011

Picaturi de cuvinte..



-Îţi pasă?
-No..
-Te doare?
-Nu. De ce m`ar durea?
-Simţi ceva?
-Da.
-Ce?
- Că sunt fericit lânga ea.
- Care ea?
- Cea care m`a făcut să zâmbesc.
-Cine te`a facut sa zâmbeşti?
-Ea.
-Care EA ?
-Cea care m`a ajutat să te uit?
-M`ai uitat?
-Nu.
- Atunci de ce zici că te`a ajutat să ma uiti?
-Pentru că mi`a deschis o noua poartă, în care sa nu mă mai gândesc la tine.
- Dar ce are daca te gandeşti la mine?
-Multe.
-Ca de exemplu?
-..
-De ce taci?
-Nu vreau să raspund.
-Dc?
- Nu vreau.
-De ce nu vrei?
-Pentru că...
-Pentru căă..ce?
-Pentru că te...
-Petru că mă..?
-Pentru că te iubesc.
-Cum asa?
-Pur si simplu.
-Atunci de ce?
-De ce..ce?
- De ce te.ai dus la ea?
- Pentru că asa am vrut.
-Zi ! 
- Nu e treaba ta.
-Ba e.
-Nu e.
- Este, pentru că..
-Pentru ca?. Nu ai motiv. Deci nu e treaba ta.
- Ba da ! Pentru ca şi eu te iubesc.
-...
- Acum zi.. 
- Nu am vrut să...
-Săă ..ce?
-Nu am vrut să te mai fac să suferi..
-Cu tine... Nu am suferit.
-Ba da.. Te.am auzit când ai vorbit cu Madalina.
-....
- Nu mi.am dat seama că daca plec, te voi răni şi mai tare..
- De unde ştii că m.ai ranit?
- Zâmbetul tau era fals, privirea plină de lacrimi, Totul.
-Nu va mai fi cum a fost..
-Dc?
-Esti cu ea..
-Mă pot desparte de ea..Pentu tine..
-Nu. Vei face alta persoana sa sufere.Te iubeste..
-Dar tu..?
-Stiind ca înca mă iubesti... voi fi plina de sperante..
-Dar...
- Niciun dar, luptă pentru ea..Eu te voi astepta..
- Nu pot. TE IUBESC !
- Şi eu..
-Şi tu ce?
-Şi eu te iubesc..
-Aaa....
-Ştii.. Vei fi mereu in inima mea, orice s.ar intampla.
-NU. Eu pe tine te vreau. Nu.mi mai pasa de nimic. Doar de tine..
-....
-Ne vedem diseară la locul nostru.. Vreau sa te vad..
- Pentru?
- Cum adica pentru? Mi.e dor de tine.
- Voi veni..
- Ma duc la magazin.. Te sun !
- Bine.. 


Vise.. :-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu