27 mai 2011

Leapşă [3]


Am găsit o leapşă care era adresată oricui, aşa că v-o trimit şi eu vouă.

Sunt ~ mica :o3

Aş vrea ~ sa iau minim 7 la teza :|

Păstrez ~ amintirile legate de EL.

Mi-aş dori~  un sarut de la EL

Nu îmi place ~ muzica rock

Mă tem ~ de media generala.

Aud ~ Justin bieber- never say never

Îmi pare rău ~ ca l`am lovit asa tare..

Îmi plac ~  Capsunile :x

Nu sunt ~ inalta

Cânt ~  I never thought I could feel this power.
I never thought that I could feel this free.
I`m strong enough to climb the highest tower.
And I`m fast enough to run across the sea. \:d/

Niciodată ~ nu fac ce vrea altcineva.

Rar ~ vorbesc cu Add`. [ si multi altii ]

Plâng ~ la melodia "Jesse McCarteny -Just So You Know"

Nu sunt ~  ceea ce vreau sa fiu

Sunt confuză ~ cand explica profu` de matee`

Am nevoie ~ de prieteni.

Ar trebui ~ sa o vad pe Didu`

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu