22 mai 2011

Prietenie b-).

Convorbirea noastra :
- Be-emu` :x -: te iubesc:X:X  catalina 8->
Cătălinaa .X: De ce?
Cătălinaa .X: ::O:X
- Be-emu` :x -: asa
- Be-emu` :x -: :X
- Be-emu` :x -: mereu te voi iubiiii..
Cătălinaa .X: :x
- Be-emu` :x -: la maxiim
- Be-emu` :x -: :*
Cătălinaa .X: Uraaaaaa. \:d/
Cătălinaa .X: XX:
- Be-emu` :x -: daca nu te salut sau nu te iau in brate intr'o zi .. 
- Be-emu` :x -: nu inseamna ca nu te iubesc 
- Be-emu` :x -: ..
- Be-emu` :x -: sau altceva
- Be-emu` :x -: 
Cătălinaa .X: Stiiiu
Cătălinaa .X: Asa si euu :o3
Cătălinaa .X: ...
- Be-emu` :x -: :X
Cătălinaa .X: eu te voi iubi
Cătălinaa .X: chiar daca ma vei uri
- Be-emu` :x -: nu te urasc
- Be-emu` :x -: nu am de ce 
- Be-emu` :x -: :-j
Cătălinaa .X: Daca ti`l fur p G ?
Cătălinaa .X: :P
- Be-emu` :x -: nu conteaza 
- Be-emu` :x -: :-j
Cătălinaa .X: Vai Madalinaaaaaaaa
Cătălinaa .X: :X
- Be-emu` :x -: nu are rost
Cătălinaa .X: Ce ma bucur ca esti langa mine..
Cătălinaa .X: :X
- Be-emu` :x -: sa te urasc pentur un baiat 
- Be-emu` :x -: pentru*
Cătălinaa .X: ca ai fost langa mine cand simteam k mor
Cătălinaa .X: :-<
- Be-emu` :x -: :X
Cătălinaa .X: :*:*
- Be-emu` :x -: asa sunt eu 
- Be-emu` :x -: :D
Cătălinaa .X: si esti perfecta
Cătălinaa .X: ;)
- Be-emu` :x -: ..
- Be-emu` :x -: stii
- Be-emu` :x -: poate ai dreptate 
- Be-emu` :x -: ...
- Be-emu` :x -: dar eu niciodata nu ma voi vedea perfecta
- Be-emu` :x -: .
Cătălinaa .X: asa sunt toti
Cătălinaa .X: :-j
- Be-emu` :x -: imi place sa iubesc
- Be-emu` :x -: sa strang tare in brate
- Be-emu` :x -: sa pupacesc
- Be-emu` :x -: sa ii fac fericiti pe cei din jur
- Be-emu` :x -: dar uneori
- Be-emu` :x -: simt
- Be-emu` :x -: ca nu`mi iese
- Be-emu` :x -: ..
Cătălinaa .X: ..
Cătălinaa .X: iti iese
Cătălinaa .X: :P
- Be-emu` :x -: ba nu ..
Cătălinaa .X: eu una nu`ti observ defectele, sau daca le observ nu el dau importanta
Cătălinaa .X: :-j
- Be-emu` :x -: ..
- Be-emu` :x -: am defecte 
- Be-emu` :x -: oricine are
- Be-emu` :x -: 
Cătălinaa .X: nu le dau importanta:-j.

O voi iubi mereu ! :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu