1 mai 2011

Imi doresc..

...multe . Liniste , fericire , dragoste . Il vreau pe el pentru totdeauna , tot timpu ' . Si ma raneste ! Oare ma mai iubeste?Oare isi mai aduce aminte clipele frumoase ? Oare tine cont ca eu chiar l`am iubit? Oare ma aude cand il strig ? Oare se gandeste la mine ? Intrebari fara raspunsuri... Si as vrea sa-i spun si lui cat tin la el , ca sunt a lui atat cat o sa ma vrea , dar nu pot . Orgoliul nu ma lasa , curajul nu-i destul . Nu ma lasa sa renunt la aparente si sa-i arat cat tin la el , sa arat ce vreau cu adevarat . Si ma crede neinteresata , neatenta , dar habar nu are cat ma framanta , cate ganduri si intrebari ma omoara . Nu stie ca daca as putea face asta , primu' lucru care i l-as spune ar fi singurul "te iubesc" , pentru mine de neinteles . O persoana care a ajuns in sfarsit la inima mea . Al doilea lucru ar fi sa-i spun cate mi-au stat pe inima , cate m-au deranjat si nu i-am spus , cate am vrut sa-i spun si m-am abtinut , cat am vrut sa ma despart de el stiind ca ii va fi greu cu mine si m-am abtinut . Nu stiu de ce am facut asta , sincer . Pentru ca toate persoanele care ajung sa tina la mine , ajung sa fie ranite chiar de mine si destul de rau . As vrea sa am cuvinte sa le spun cat regret , cat de rau imi pare , cat de vinovata ma simt , macinata pe dinauntru .
    ... am o inima mare , sincer , doar ca nu o deschid in fata oricarei persoane . Nu oricine merita . Si spun ca doar o persoana merita , pentru ca asa este , doar el a avut rabdarea de-a ma ajuta . Si trece destul de mult timp pana ca eu sa arat ce simt cu adevarat , cat tin de fapt la el . Cat de frica mi`a fost de sfarsit, uite ca a venit….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu