26 mai 2011

Ganduri.


Cred cu tarie in 3 lucruri…
Primul dintre ele este ca nimic nu este intamplator.Mi s`a dovedit asta, am patit atatea lucruri rele in ultima perioada si tot atatea lucruri bune…Mereu a existat o cale de iesire, o gura de aer…Acum, trec prin niste momente destul de dificile in care trebuie sa ma mobilizez si sa`mi pastrez calmul.Rezolvarea acestora depinde numai de mine…Nu mai este nimeni care sa poata decide pentru mine, si nimeni pe care sa pot da vina daca lucrurile merg prost.
Al doilea lucru: prietenii mei.Ii iubesc si le multumesc din inima ca sunt langa mine…Sunt oameni care daca nu mi`ar fi fost alaturi, as fi fost pierduta…Oameni care m`au vazut cand am cazut si m-au ajutat sa ma ridic…Oameni care sunt aici…Oameni de care am nevoie…
Iar ultimul este ca trebuie sa lupt pentru ce vreau. Sa lupt sa ma ierte ! Sa lupt sa ma iubesca ! Sa lupt sa`mi recapar prietenii vechi. Sa lupt pentru ceea ce a fost al meu. Sa lupt pentru ce vreau !
Totul pare insa extrem de dificil ptr. mine acum…Sper sa reusesc sa trec peste toate…


P.s.Nu e făcută de mine, dar mă regăsesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu