23 mai 2011

Dear Diona,



Esti foaarte speciala pentru mine. Cu tine rad cel mai muuuuuuuult. Numai tie am curaj sa'ti arat pozele alea jenante =))). Ii multumesc lui Dumnezeu pt ziua de 20 decembrie. Cred ca a fost un dar de ziua mea [ cu intarziere] :)). Pentru ca esti asa speciala, i-am pus pisicii numele tau . Va iubesc asa de muult :X. Imi place muult glasu` tau :O [ la microfon]. Ca`n realitate nu`l stiu, si as da orice sa stau macar o zi cu tine :D. Iarta`ma pentru stresari :)). Iarta`ma pt porecle :)) [ Penisache, Auristo, Graso, Putza , Exy =)))] App de Exy. Misto amintire :>. Mai tii minte ?. Cristi fratele Catalinei :> :))). Ce vremuri :)). As da orice ca sa dau timpul inapoi. Ma crez, nu? :)). Asaa. altcv :-?.. Mai tii minte cand vorbeam cu tine prin mesaje de pe telu` mamei si ma dadeam drept Ditza? b-). Sau cand mi`am fct un id` si m`am dat drept Lupu :D. Ce vremuri [ again]. Mai tii minte cand am incercat sa te invat metin? Mai tii minte numele sh aprola contului ? 8->. Mai tii minte cand nu stiai sa faci NIMIC? =))). Mai tii minte cand mureai ? >:). Mai tii minte cand iti spuneam ca te ador?:X, cand ne dedicam " Susanu- Te ador" =)). Hai draga acuma radeti ca ascultam manele. Hai jet ! :). Asa. Mai stii cand am pus avatar cu tine? . Mai tii minte cand am vorbit la telefon de revelion?:O. Cand ti`am zis " Un an nou Fericit " sh tu erai asa de disperata incat nu te auzeeam=))). Mai stii cand desenam pe " Doodle" ? Cand ma chinuiam sa scriu ceva si tu imi stricai toot? :-l. Sau invers. Mai stii cand totul a inceput prin " Bunaa. Ce faci?>:D<. Mersi pt commuri."?. Mai tii minte cand am fct prima poza combinata?:)).Sau a2a? 8->. Mai tii minte cearta noastra? X_X. Mai tii minte impacarea?:X. Mai stii schimbarea la web?:>. Mai tii minte cand plangeam amandoua? ITI MAI AMINTESTI?. Ma bucur :X. 
TE IUBESC ! :X.
Şi  mâţa Diona :]]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu