22 mai 2011

Duminica.

   
Parca vad o duminica de`aia plictisitoare. Soare afara si nimic de facut. Defapt, am chef de un tenis cu palete.. Pf.. uitasem. Mingea e peste gard la vecinu` si e cam zgarcit. Hmm. Plimbare cu bicicleta:-?.. Neah , prea cald.. As avea chef si de Paparuda, daaar sunt racita:-@.Poze, m`am saturat sa fac :-j. De teme n`am chef. Deci sigur e o zi plictisitoare azi . 
   Pe la 11:05 vorbeam q fiicamea [ Andreea] a avut un vis criminal =))). Citit d p blog nu pare deloc amuzant si mai ales ca unii nu cunoasteti persoanele. Deeci. Vreti sa stiti?
Bun. Deci eaa avea un magazin de inghetata siii au venit 3 cumparatori ;;). Cristy, Roxana ( viitoarea iubita a lu` Cristy ) si Roberta ( prietena Roxanei). Mai erau niste introduceri dar nu sunt asa de importante. Asa.. Sii Andreea o ia la bataie pe Roxana [ doeoarece nu o suporta] si Cristy rade il loc sa o apere. Dar nu asta e amuzant. ci faza ca Roberta a cazut cu nasu` intr`u tort .. asa gasit p strada =)))))))). In fine..
  Eu ce am visat:-?.. Hmm. Nush.. Mereu le uit :|.
A intrat Diona :O. Eee. sigur mor de ras =)))). Imi place cum zice ( la microfon) "te despic ma,cap de pluta! Da`ti`as somn,biban si stiuca" Deeci se observa ca e "moarta" dupa roboti. Ca toti ceilalti =)))).App de Roboti :-?. Nu toate episoadele sunt reusite.. Preferatul :
Sau pastila de 1 aprilie :
Folosim pe la scoala :)))
Acum 2 saptamani holu` era plin de " Suge-o " =)))
In special clasa mea. 
Vai da` cum am uitat?:))
M`am tuuuns :((. Cu breton :|. Deci nu`mi place . Unii macar au bunu` simt sa minta :-j


Multumeeeesc ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu