28 mai 2011

Vineri.



Superbă ziua asta. Doamne:)).Totul a fost perfect ! [ aproape,perfecta va fi când îmi va zice "Te iubesc ! "]Deeci. Primuu` lucru e că am luat 10 la civica , deci îmi dă 10 :X.Apoooi 9 în teză la română :X, Mă aşteptam , dar na :)).Apoi Visuuuu` mi s.a. întâmplat. Am văzut-o peeee aia de la TV care se ocupa cu comediile :-?. [Cică.] E Diiiiiiiiiiiiduuuuuuuuu :O Imosibil !. Dar posibil ! Am vazut.o şii am luuuuaaaaaaat.o in braţe, simţeam cât de mult mă urăşte :x Iubeşte pardon ;;). La gala teatrului, am râs o gramda, A fost superb :x. Apoooi , din păcatee mi.am luat la revedere.. Am ajuns la scoala, Ghici ce am facut? Am stat cu a9a minune a lumii :X. Mădălinaaaaaaa. Deci de la 3 jumătate pana la 7 fara 5 :x.[La meci :))] Ne.am pupăăciit,îmbrăţişat, am râs, am vorbit de C. si ELE. :)) (nu te interesează;;). Mai era unu p acolo.. Care critica :-l.Am plecat , in statie nu mare lucru,în autobuz am aţipit 3-4 minute :-j. Am ajuns acasăăă şii direct pe blog. Acum vorbesc cu   Be`emuu si Diduu` şi pândesc de pe celălalt id , febleţea mea [ cică ] :x

4 comentarii:

  1. ALA care critica fiind Robert nu ? =)))))))))))
    Doamneeee =)))
    :X te iubeeeeesc :*:*:*:*:*:*:*:*:* :X:X:X:X
    <333333333333333333

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. diduuu baa b-)2 iulie 2011 la 17:59

    te iubeeeeeesscccccccccc:X:X:X:X:

    RăspundețiȘtergere