23 mai 2011

Leapşă [2]


Diona a scris despre mine :
Principala trăsătură a caracterului meu: Simtu` umorului :">
Calitatea pe care o prefer la un bărbat: Comportamentu`
Calitatea pe care o prefer la o femeie: Bunatatea ;;)
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Ca te asculta :x 
Principalul meu defect: Ma faci sa rad prea mult ! =))
Ocupaţia mea preferată: Messu`Blogu` :d :)))
Visul meu de fericire: Sa traiesc cu C ca`ntr`o telenovela 8-> 
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea:  Sa te certi iar q C @-) 
Ce ai vrea să fii? : Mai slaba :"> 
Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Finlandelfia :"> 
Culoarea preferată: Albastru ` :-? 
Floarea preferată:  Iris :x [cred=))]
Pasarea preferată: A mea b-) =)))))
Scriitor preferat:  I.L.C [D-l Goe :X ] :))
Poeţii mei preferati: Shakespeare
Eroul meu preferat: Batman ;x 
Eroina mea preferata: The Super Woman ;x 
Compozitor preferat?: aaa... nush :)))
Pictorii preferati:  Picasso b-) 
Eroii din viaţa reala: Eu , Bm , ;;)
Eroinele din istorie: :-??
Bautura şi mâncarea preferate:  De toate :)) 
Numele preferat: C ;;)
Ce detest cel mai mult: Cand te certi cu prietenele tale cele mai bune =((
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Mircea Cel Batran :-<,cand te`a injunghiat in lupta:O
Fapta militară pe care-o admir cel mai mult:  Cand ai castigat batalia q Napoleon :x 
Darul natural pe care-aş vrea să-l am: Sa ma inghetzi @-)
Cum aş vrea să mor: Nu vrei [-x
Starea de spirit actuală:  Happy \:d/ 
Nu toate sunt corecte dar foarte amuzante :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu