8 ianuarie 2012

Perle de amintiri.. ~ partea 1 ~



Dianne este o fată şatenă, ochii verzi , nu prea înaltă, jucăuşă şi destul de prietenoasă. La şcoala avea note destul de bune.Era marţi, aceasta a aflat că un baiat de la clasa alăturată o place, ea neavând niciun prieten nu ştia cum să procedeze, aşa că nu i-a dat importanţă,însă acesta se dădea în spectacol în faţa ei de câte ori putea, ea îl credea doar un nesuferit, ca restul băieţilor din şcoală. Timpul trecea şi acesta a făcut rost de id-ul ei de la colegul ei, Gabi.


A l e x i s : Ce faci ?
D i a n n e : Bine, cine eşti ?
A l e x i s : Un baiat din şcoală, înalt, sigur mă ştii.
D i a n n e : Nu te ştiu.
A l e x i s : Sunt Buzenchi.
D i a n n e : Aaa, Alex te cheamă ?
A l e x i s : Alexis *
D i a n n e : Aaa, şi de unde ai id-ul meu ?
A l e x i s : Nu-ţi voi spune niciodată.
D i a n n e:  Cum vrei.
A l e x i s : Ce faci acum ?
D i a n n e: Nu contează.
.
.
.

Au vorbit mult ziua aceea,dacă i-ai fi văzut ai fi crezut că se cunosc de o veşnicie. Ea nu simţea nimic, dar ştia că el o place aşa că îi dădea o atenţie mai mare decât celorlalţi băieţi.Venise şi ultima zi de şcoala, 18 iunie.


- Hei, Dianne, nu vii în parc cu noi ? o întreabă Alexis apucând-o de mână
- Care "voi " ?
- Pai, eu, Ovidiu şi Ionuţ .
- Eu singură ?
- Eventual cheamă şi tu o colegă.
- Andreeeeeeeeeeeeea, vii în parc cu mine şi cu ei ?
- Da, vin, stai să-mi iau gentuţa.


Au ajuns în parc, au făcut poze, dar Dianne a refuzat orice propunere făcută de Ionuţ, dar propunerea lui Alexis a fost destul de înteresantă.La vârsta de doar 12 ani erau mici, sau cel puţin aşa mi se pare- Ideea : Leapsă. Dupa vreo jumătate de oră de alergat se pun în faţa catedralei, odihnindu-se. Ea era convinsă că s-a înşelat, nu era un nesuferit, era chiar un prieten, cu totul că îl cunoscuse de doar două săptămâni, avea cea mai mare încredere în el.

Un comentariu: