13 ianuarie 2012

Perle de amintiri. ~partea a6a ~



Dianne era foarte fericită şi nu numai pentru că era cu el ci pentru că fiind primul şi chiar ţine la el, şi invers. Îşi spuneau " Te iubesc " dar niciunul nu simţea cu adevărat. 
Oricum nu vom sta prea mult împreuna, nici nu ne întâlnim, nu trebuie să fiu sincera cu el. Gândeşte Dianne.
Se simţeau bine împreună, dar peste 2 zile deja a început cearta. Un tip a intrat pe id-ul unui coleg de al lui, care stătea pe lângă Dianne, şi îi zice lui Alexis că îl înşală. A ieşit o ceartă aiurea, el era convins că acel individ nu minte. 
D i a n n e : El crezi pe ăla şi nu mă crezi pe mine ?!
A l e x i s : De ce ar minţi ? 
D i a n n e : Acum e online ?
A l e x i s : Mda.
D i a n n e : Ia-l la întrebări.
A l e x i s : Tu cauţi mai mare cearta.
D i a n n e : Ba nu, dar vreau adevărul !!
A l e x i s : Gata, te cred. Multumită ?
D i a n ne : Stai.


D i a n n e : Ce dracu' minţi mă ?
Marin Alexandru Ionuţ : Cu ce ?
D i a n n e: I-ai zis lui Alexis că l-am înşelat, idiotule !
Marin Alexandru Ionuţ: Ce-ai mă ? 
D i a n n e : Nu vă convine că suntem împreună ? Lăsaţi-ne dracu' în pace.
Marin Alexandru Ionuţ: Dar nu am făcut/zis nimic. 
D i a n ne : Da da, sigur.
Marin Alexandru Ionuţ : JUR MĂ ! JUR.
D i a n ne : Cine-ţi mai ştie parola de la id ?
Marin Alexandru Ionuţ : Nimeni.
D i a n n e : Mda,bine.


Dianne îi dă convorbirea lui Alexis. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu