11 ianuarie 2012

Perle de cuvinte ~ partea a4a ~


D i a n n e : Pentru că, dacă vei fi cu ea vei sta numai cu ea şi pe mine mă vei uita :(.

A l e x i s : Cum să te uit eu pe tine măi ? :-w Nu esti tu proasta mea ? :x
D i a n ne : De când sunt a ta ? /:).
A l e x i s : Mereu ai fost. :>
D i a n ne : Da da, bine, prostule .
A l e x i s : Prosto :*
D i a n n e : Proasto *, prostule ! :))
A l e x i s : Aşa, recunoaştee :)). 
D i a n n e : >:P
.
.
Şi ca în fiecare zi aveau ceva de vorbit pâna tarziu, ceasul era 22:45 şi venea vorba de Larisa. Dianne era foarte nervoasă gândindu-se că îşi va pierde prietenul. Sau chiar ţinea la el ? Nici nu era sigură, dar ştia că nu trebuie să-l piardă.
A l e x i s : Deci, nu te superi dacă mă combin cu ea ?
D i a n n e : Ti-am mai zis..
A l e x i s : Şi eu ţi-am zis. Nu te uit :).
D i a n n e :  Bine, fă ce vrei.
A l e x i s : Deci mă laşi ?
D i a n n e : Nu mă interesează, fă ce vrei.
A l e x i s : Bine.
D i a n n e : "Bine" ce ?
Alexis nu mai răspundea şi nici nu făcuse idle. Ea tot îi dădea buzz-uri, dar degeaba, peste cam 2 ore i-a răspuns.
A l e x i s : Termina odata cu BUZZ.URILE !
D i a n n e : Bine !
Şi i-a dat ignore. L-a ţinut acolo până când el şi-a făcut alt id şi a rugat-o sa-l scoată.Fata l-a ţinut acolo pâna pe 4 iulie.
D i a n n e : Te-am scos, zi ce vrei !
A l e x i s : Să nu-mi mai dai ignore. Pentru ce mi-ai dat atunci ?
D i a n n e : Ai "ţipat " la mine.Plus că nu mi-ai răspuns vreo două ore.
A l e x i s : Eram supărat pe tine !
D i a n n e : De ce ? că nu vreau să te combini cu aia ?!
A l e x i s : Ai zis că nu-ţi pasă ! Deci nu-ţi pasă nici de mine. :-j
D i a n n e : Îmi pasă de tine,doar îmi eşti cel mai bun prieten.
A l e x i s : Mdaa, bine. 


Au început să vorbească normal, cum nici nu s-au certat. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu