7 ianuarie 2012

Sfârşitul poveştii.



Rebeca intră pe poarta şcolii puţin speriată şi sfioasă, însă când vede că nimeni nu o bagă în seamă, prinde curaj şi se indreaptă spre uşa pe care scria mare cu majuscule „secretariat”. În faţa uşii era un băiat blond, cu ochii verzi, îmbrăcat în nişte haine de culoare deschisă cu nişte blugi trei sferturi, pentru că nu ştiu dacă am menţionat, însă era primăvără. Băiatul se uită lung la ea şi o măsoară din priviri:

- Sunt David, tu eşti fata cea noua nu ?
- Da, sunt, poţi pleca.
- De ce eşti orgolioasă ?
- Nu am nevoie de alţi prieteni. Aşa că ,cară-te.


Era dragoste la prima vedere din partea băiatului, dar Rebeca ,ţinând seamă de acel vis în care s-a îndrăgostit nebuneşte de David şi a fost destul de rănita , îl ignoră pâna se termina clasa a12a ca, din păcate au căzut şi la liceu împreună. Fi-ţi sigur că David a mai încercat să se împrieteneasca cu ea, dar slabe şanse. Şi acel Cristi, nici nu exista.


După ce termină şi facultatea. Se căsătoreşte cu un doctor, şi anume Bogdan. [ Cred că-l mai ştiţi ]. Are 2 copii, dar nici acum nu a cunoscut dragostea adevărată .




SFÂRŞIT ! ştiu că nu e cum vă aşteptaţi dar viaţa nu e perfectă. 

2 comentarii:

  1. desi sunt de acord cu finalurile interesante si nonconformiste. dar al tau depaseste ceea ce mi-am inchipuit eu pentru aceasta poveste. totusi este una reusita:):*bravo, felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mereu totul se termina cu bine.
    Multumeesc !;;)

    RăspundețiȘtergere