29 ianuarie 2012

Ce e important ..(2)



Reluam de aici.
 NU EXISTĂ ORDINE ! 
Dee
E foarte frumoasă, are un păr, aiaiai. Pot să îi zic orice, am încredere în ea şi nu cred că zice mai departe. Ne-am certat, din porcării,bineînţeles, ne-am împăcat la fel de uşor, pentru că e o scumpă şi nu o poţi ignora. Cum ne-am cunoscut ? Păi, pe facebook, am început să ne etichetăm în poze de pe net şi apoi mi-a cerut id-ul, bla bla bla. Dacă ajungi nu e fiţoasă, aşa cum cred unii. P.s. O iubesc ;;).
Roxana.
E o mâţă, chiar dacă urăşte pisicile, cu ochii inocenţi. Lângă ea am petrecut cele mai multe clipe anul acesta,mai mult la şcoală,pe mess vorbim întruna, weekend-ul acesta  nu prea am stat pe la pc, deci nu se pune. Uneori mai ieşim şi-n oraş,s.a. La prima vedere pare o fată timidă.- nu este. E super de gaşcă. Îi pot spune aproape orice, de fapt ştie tot, ştiu că orice i-aş zice, nu o stresez, mă ascultă de câte ori am nevoie, mă ajută, şi de aceea e idioata mea. 
P.s. : Luni, FRECUŞ ! 
Bii.
Bii, pfa, numele spune tot. Plină de viaţă, extrem de deschisă, nu vorbim foarte des, dar când vorbim, vorbim mult şi bine. Îmi place la ea că îmi spune aproape tot. Ce e nou despre dragoste, despre holbiţa, şi cât de proată e ( cine ştie cunoaste )
P.s. Vreau să te văd.
Bi-em 
Anul trecut am fost prea apropiate, poate asta a dus ca acum să vorbim aşa puţin. Ne întâlnim lunea şi joia, nu pot trece pe lângă fără a nu o lua în braţe şi să-i arăt că încă o iubesc.Nebuniile noastre, toate râsetele noastre au rămas o amintire, dar nu plâng, că am rămas cu amintirea, şi mă face să mă simt mult mai bine. Acum eşti la liceu, nu ai timp de astea mai mici. Asta-mi spune instinctu'. Oricum, te înţeleg.
P.s. Abia aştept Luniii  !
Cristi.M.
Mda, ne certăm mai mereu, şi ce ? contează că ne împăcăm. E un prieten bun.Îi pot spune orice, îl pot întreba orice, nu mi-e jenă ( acum nu vă gândiţi la prostii ! ). M-a ajutat de fiecare dată când aveam nevoie în legătură cu D. E mereu pus pe glume, râd cu lacrimi de fiecare dată, mai ales la şcoală, când mai sparge cate-un geam. Ne batem, ne jucăm,ne înjurăm, ne certâm, ne împăcăm, uneori ne dam şi ignore. Fiecare avem nevoie de un prieten ca el . 
P.s : NU TE MAI SUPĂRA DIN ORICE ! şi ai încredere în mine, nu vreau să-ţi fac nici un rău :o3.
Teodora V.
E blonda aia nebună căreia i-am înşelat încrederea. E blonda aia nebună care cântă întruna. E blonda aia pupăcioasă. E blonda aia scundă. E blonda aia care s-a tuns. E blonda aia căreia nu-i pasă de părerile proştilor.E blonda aia care o iubesc ! ;3
Oana
E o prietena pe cinste. Nu cred că există ceva ce nu ştie, despre mine. ÎI SPUN TOT ! În faţa ei nu am nici o ruşine, cum nici ea nu are. Râde la orice, e nebună, dar pe deasupra, este foarte matură, când e ceva serios, se comporta ca atare. E foarte sensibilă, chiar dacă nu se vede. P.s. Vreau să te am mereu lângă mineee.
Cristina
Le are cu sportul. Nu-mi place la ea că râde mereu de accentul meu, la engleză, de fapt, ea râde la orice, şi nu cu tine, de tine. E nesimţităă, dar este o prietenă care te ajută când ai nevoie. Nu ştie să ţină în ea ceva ce nu-i convine. Îţi zice fix în faţă. 
Cristi. E.

Chiar dacă e din altă localitate,mă înţeleg foarte bine cu el, e super de treabă, râd mereu cu el, şi nu de el ! Mereu are subiect de discuţie. Are încredere în mine, se vede, mi-a spus probleme lui care sunt sigură că altcineva, înafara de Oana nu mi le-ar zice. P.s. Vreau să te văd măcar o dată ! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu