21 ianuarie 2012

Perle de amintiri ~ partea a10a



-Hhhei, mmulţumesc. spune Dianne mijându-şi ochii.

- Cu plăcere. Sunt Chris, încântat.
- Dianne,-mi pare bine.
- Şi singură p-aci ?
- Cu ea. arătândui-o pe Daniela cu degetul.
- Aaa, ea e fata cu mingea.
-Mda.

Au stat vreo 2 minute uitându-se unul la altul fără a scoate un cuvant,însă liniştea este întruptă de Daniela
- Băi, Dianne, nu mai intrii în apă ?
- Ăăă, acum vin. Chris, vii în apă ? Sa ma prinzi dacă alunec.
- Daaa, cum să nu vin ? Hai'da !
- Da,da,mersi că pe mine m-aţi uitat. se răsteşte blondu'
- Alex, treci în apă şi tu, supărăciosule.
- Alex îl cheamă ?
- Da, ce are numele meu ?
- Mm, nimic, eu nu mai am chef de apă, ma duc la corturi, paa.


-Dianneeee, strigă Chris în timp ce fugea după ea.
- Da ?! 
- Dianne ?! De ce plângi ?
- Ăă, mi-am adus aminte de ceva.
- Zi-mi, poţi avea încredere în mine !
- Cum să am încredere în tine dacă te cunosc de maxim jumătate de oră ?
- Hai, vin-o aici. O ia în braţe în timp ce Dianne plânge pe umărul lui. Zi-mi ce ai păţit !
- E o poveste lungă.
- Am tot timpul, te ascult.
Dianne îi povesteşte despre Alexis.
- E un prost ! Dacă te iubea nu te lăsa pentru nişte certuri.
Dianne începe să plângă şi mai tare.
- Dia, GATA ! Nu are rost. Eşti aici, departe de casa ta, apropo , unde locuieşti ?
- Galaţi, tu ?
- Ohh, departe, eu Bucureşti.
- Am acolo rude, când plec de aici, poate ne-ntâlnim.
- Sigur ne vom întâlni. spune Chris pupând-o pe frunte.
- Hai să ne întoarcem la lac.
- Ok.


- Dianno, unde dracu' ai stat atât?
- Pe la corturi.
- Şi de ce nu ai adus mâncare? Eu şi Alex murim aici.
- Opaa, v-aţi cunoscut ?
- Daa, e o tipă tare asta. se bagă Alex.


Chris, o ia pe Dianne de mâna şi merg pe nisip.
- Tu ai prietenă ?
-.....
- Scuze, e o întrebare stupidă.
-Sunt liber ca pasărea cerului, baby!
Râd amândoi. După care Chris scoate din buzunar un pachet de cărţi.
- Joci ?
- Hai..
-Da' vezi că jucăm pe ceva adevărat.
- Cum ar fi ?
-Cine câştigăt îi face celuilalt ce vrea..promit să dau încet dacă e
- Haha, Deci mă provoci ? 
- Exact.
Joacă vreo 10 partide de macao şi Chris câştigă la toate jocurile.
- Hm, deci ce vrei să-mi faci ?
- Închide ochii, e mai drăguţ aşa.
- Nu are ce să-mi ia înafară de aparat, mă las pe mâna lui. Gândeşte Dianne.
Închide ochii, Chris o ia în braţe şi o săruta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu