26 ianuarie 2012

Perle de amintiri ~ partea a12a ~


Fetele au ajuns la tabără. Şi-au luat mâncare şi s-au dus pe pod, să-şi povestească cele noi întâmplate. După aproximativ două ore părinţii le cheamă pentru a-şi strânge lucrurile pentru plecare. Dianne a încercat să-i convinge să mai stea măcar o zi, dar fiecare avea serviciu şi nu-şi puteau permite să lipsească. 

Daniela a convins-o pe Dia să se ducă după Chris să-i zică de "chestiunea " tragică care i se întâmpla. L-a zărit printre zecile de persoane care se pregăteau să plece,s-a dus la el şi l-a tras pe o bancă:
- Chris, într-un fel m-am ataşat de tine, mi-e greu să mă despart, mai ales pentru o perioasa aşa de lungă.
- Ce ? Pleci deja ?
- Mda, ai mei stâng.Totuşi dă-mi numarul tău de telefon.
- Bine, notează, 078965428*.Dacă tot se termină aici, trebuie să-ţi spun ceva.
- Te aud ! luându-i capul între mâini şi încercând să-l sărute.
- Stai !
- De cee ?!
- Eu,eu.. am o prietenă la Bucureşti, o iubesc foarte mult, tu ai fost doar o aventură, am vrut doar să mă împrietenesc cu cineva în aceste zile, ca să nu mă plictisesc, îmi pare rău.
- Ceeeeeeeee ?! Dianne devine mai nervoasă ca niciodată spre motiv că îl loveşte cât de tare putu şi plecând.
Bufneşte-n plâns, era conştientă că dacă se duce la părinţi o vor lua la întrebi, aşa că se duce în apă şi se trânteşte-n pietre.
----- dupa 5 minute-----
- Hei, gata ?
- Dianne?! Ce-ai păţit ? o întreabă maică-sa căutându-i alte haine prin bagajele abia strânse.
- M-am împiedicat şi am căzut, au ! ce doare.
Urcă-n maşină, o ia somnul pentru 2 ore, când se trezeşte mesaj de la " Chris :x " .
" Dianne,

Un comentariu: