25 ianuarie 2012

Perle de amintiri. ~partea a11a~



- Stai..

-Ce? Ce s-a întâmplat ?
- Păi eu nu am mai sărutat pe nimeni până acum.
- Dar Alexis ? M-ai minţit ?!
- E o chestie mai.. mm, ciudată.
- Adică ?
- Am fost cu el, doar, virtual, adică pe messenger, nu ne-am văzut niciodată cât timp am fost împreună.
- Păi ce relaţie e asta ?!
- Mm, nici eu nu ştiu,în fine, schimbăm subiectul ?
- Sigur, scumpo !
Chris se apropie de buzele dar momentul este întrerupt de telefonul Diannei.
- Diaaane, unde naiba eşti ? M-AM PIERDUT ! era Daniela.
- Hou mă, sunt aproape de lac, în ce parte te-ai dus ?
- SUD !
- Mda, care-i sudu' ? 
- Proasto, spre pod.
- Aaa.
Amândoi pleacă şi sinistru, se ţineau de mână.Pasul era din ce în ce mai rapid,până când Chris o apucă de cot.
- Ce te grăbeşti aşa ? 
- S-a rătăcit Daniela, gândeşte-te !
- E cu Alex, te asigur că-i place!
- Aaa, da. Luându-l pe Chris de gât şi cuprinzându-l într-un sărut.
- Woow, ce romantică eşti, ce a pierdut Alexis..
- Hai băi, strici momentul ! împingându-l şi plecând spre sud.
- Pfa, iartă-mă, am vrut să te fac să te simţi bine.
-Dianne, tot eu te-am găsit. fiind luată-n braţe de Daniela.
- E mai bine, hai la corturi.
- Ce ? De ce ?
- Mi-e foame!
Mulţumită Elena ? ;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu