5 ianuarie 2012

Singură între cei nepăsători. ~ partea 13 ~



- De unde îmi ştii numele ?

- Cum iubito, nu mă ştii ? Sunt Cristi. Dându-şi jos gluga de pe cap.
- Cristiii ?! Ce dracu', îţi place să-ţi baţi joc ?
- Nu, m-am trezit şi nu te vedeam, în casă nu erai mi-am imaginat că eşti prin parc, mi-am pus gluga că e frig. Cum de tu nu mă recunosti ?
- E întuneric şi mă doare capul..Cât e ceasul ?
- 7. Nu ai somn ?
- Ba da, mi-e somn, hai în casă.

--------------- dupa 3 ore.--------------


Cristi trezit de 25 de minute, se gândeşte să-i prepare ceva gustos iubitei lui. S-a chinuit vreo 40 de minute să facă două ochiuri, dar nu i-au ieşit. Pentru a face o impresie buna, sună la PapaBuna pentru a comanda două sandvişuri. 
- Iubitaaaaa, trezireeeaa !
- Cât e ceasuuuu' ?
-  11 fix , iubire.
- Trezeşte-ma cum nimeni nu m-a trezit.


Cristi sare în pat, începe să o gâdile cum făcea pe vremuri, îşi baga nasul între sânii ei. Fata râde necontenit. Băiatul începe să o sărute- gât,obrazul stâng, obrazul drept, apoi pe buze.
- Cristi..
- Da iubita..
- E rândul meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu . Sare pe el, şi il sărută. Nu a durat prea mult din pricina soneriei. 
- Răspund eu ! se repede Rebeca.
- Nuu, nu ai voie pupând-o pe frunte.
- E amanta-ta ? :-L
- Da, hai să o vezi .
- Bună ziua, comanda a sosit. La revedere ! 
- Ce comanda ?! Mi-ai comandat un inel sau parfuum ?
- Da,da,da , meriţi ?! Violezi oameni. [-(
- >:P
- Am comandat nişte mâcare că eu nu prea mă  pricep.
- Aiaiaaai, ce grijului e el . pupându-l pe nas.


----------- dupa jumătate de oră-----


- A fost bun . Multumesc.
- Plăcere iubita.
- Eu vreau să ies.
- Stai, să-mi iau geaca.
- Nuu, vreau singură, dacă nu te superi..
- Singură? S-a întâmplat ceva ?
- Da, singură şi nu, nu s-a întâmplat nimic. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu