12 ianuarie 2012

Perle de amintiri ~ partea a5a ~



5 iulie. Ziua a început foarte bine, fără ceartă, dar Alexis avea chef să-şi bată joc de cineva, ca să-şi ridice moralul. Îi cade în plasă, Alina, colega Diannei, pe care nu prea o suporta că fusese cu Florin. Alexis se înţelegea bine cu Alinuţa de când  a început Dianne să vorbească cu el, era de aşteptat să o urască şi mai tare.

A l e x i s : Ce faci iubire ? :x :x :x :x
Alinutza : Ce ai păţit măi ? :))
A l e x i s : Cred că m-am îndragostit.
Alinutza : De cine ?
A l e x i s : De tine :x ! Nu vrei să ne combinăm ? Te iubesc de 2 luni :X::X
Alinutza : Ce ai păţit mă ? Nu ai ce face ? 
.
.
.
El tot a insistat dar ea nu era proastă. Aşa că încearcă şi cu Dianne.
A l e x i s : Dianne :x
Dianne: Alexis ;;)
A l e x i s : Te iubesc :x :x :x :x :x :x :x :x !!   (x10)
D i a n n e : Acum începi cu mine ?! În fine, vreau să îţi zic ceva..
A l e x i s:  Ce ? Zi-mi ! Te iubeeesc :x
D i a n ne : Îmi place de tine :D
A le x i s : Cee ?! :| Glumeşti ?!
D i a n ne : Mnu..
Alexis era foarte uimit,se vedea din nenumăratele emoticoane ":o " pe care le dădea. Dianne nu minţea, chiar începuse să ţină la el.
A l e x i s : De când ?
D i a n ne : Păi, de când ai vrut să fii cu Larisa..
A l e x i s : Aaa, deci d'aia :-w !!
D i a n n e : :D.


Nu peste mult timp a aflat şi Ionuţ, nimeni nu ştie de unde. Trecuse o zi, ei vorbeam deja de parcă erau împreuna, se vedea, şi el o plăcea.
6 iulie. Toată dimineaţa şi-au petrecut-o împreună, pe mess. Dupa-masă, ea a ieşit că avea musafiri, dar pe la 21 si 5 minute o sună Ionuţ, împreună cu gaşca de acolo.
- Ce faci puştoaico ?
- Mm, bine, voi ?
- Nooi, binee. Am auzit că-ţi place de Giongău !
- De unde ?
- Ehee, mi-a şoptit o păsărică .
- Ce patetic ! Îşi spune ea în gând. Ura expresia " mi-a spus o păsărică "
-Hmm.
- Vezi că e aici . 
- Aaa, da , ce face ? Acum vrea să mă bage în seamă ?
- Ce facii ? se auzi o voce piţigăiată.
- Iaai, ăsta-i Alexis, ce-mi place vocea lui.. Fac bine.
- Deci, Dianne, vrei să fii cu Giongău ? o întreabă Ionuţ făcând linişte în stradă.
- Mm.. 
- Nu mă lua cu "mm" zi " da" sau "nu"  !!!
- Bine, da, veau .
- Giongău, vrei să fii cu Dianne ?
- Da mă, vreau. spune Alexis hotărât.
- Deci gata sunteţi împreuna ! Spune Ionuţ , urmat de un " ooo " lung din partea găştii.
 Alexis se duce acasă, şi intră pe mess, la fel şi Dianne. Ei tot vorbeau ca nişte pur şi simpli amici până când :
A l e x i s : Noi suntem împreună sau nu ? :D
D i a n ne : Mmm, asta vroiam să te întreb şi eu..
A l e x i s : Bine, deci. Vrei să fii cu mine ? 
D i a n n e : DA ! :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu