28 ianuarie 2012

Perle de amintiri. ~ partea a13a ~



" Iubită nu există,am minţit să nu te rănesc, ca să nu te ataşezi prea mult de mine.Pentru că eşti foarte specială, ţi-aş spune că te iubesc, dar nu mă vei crede că în două zile am ajuns să simt asta. Sper să mă ierţi "

Deja era prea târziu, Dianne mai avea maxim treizeci de kilometrii să ajungă acasă. A încercat să sune, dar se pare că tipu' şi-a închis telefonul. 
Dianne adoarme, peste vreo 10 minute se aud voci:
- Dianeeeee, ce mama naibii ?! Ai adormit ? Faci insolaţie ! strigă Daniela udând-o.
Dianne se întinde, dechide ochii şi este de-a dreptul uimită de ce era în faţa ochilor. 
- Cum naiba ? Ne-am întors în Slănic ? Unde-i Chris ?
- Care Chris mă ? Tu, CLAR, ai făcut insolaţie !
- Nu mă, nimic, doar am visat, ce ciudaaaat ! 
- Deci, cine e Chris ? o întrebă Daniela ieşind din apă şi punându-şi prosopul pe ea.
- Nu contează, lasă. Nu erau atât de apropiate încât să îi zică ei orice.


Au trecut cele 2 zile, pline de bălăceală ,cumpărături, jocuri şi poze.Au ajuns acasă, Dianne despachetând aprinde calculatorul pentru a vedea notificările noi pe hi5 ( nu descoperise încă Facebook ). Nimic important, doar câteva comentarii de la necunoscuţi, întră pe messenger,se baga online,îşi bagă la status " :x " după care:
A l e x i s : Ce faci ? Mai eşti supărată ?
D i a n n e: Bine, de fapt, foarte bine, tocmai am venit de la munte şi de ce să fiu supărată? tu te-ai supărat.
A l e x i s : Nu m-am supărat, doar ţi-am mai zis că e mai bine să ne despărţim, zi-mi tu , nu-i mai bine ?
D i a n n e : Da, cum zici tu, săptămâna viitoare începe şcoala, nu zici la nimeni că am fost împreuna ! da ?
A l e x i s : De ce ?
D i a n n e : Că aşa vreau, acum lasă-mă-n pace, vreau să-mi descarc pozele.
A l e x i s : Ok, pa !   Dându-i ignore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu