9 ianuarie 2012

Perle de amintiri ~ partea a2a



A venit şi vacanţa de vară. Ei vorbeau mai mereu, intrau la 7 dimineaţa, chiar daca pentru Dianne era greu sa se trezească la ora aceea, şi vorbeau pâna seara la 2, uneori depăşeau. Era 28 iunie - prima zi în care s-au certat, într-o dimineaţă, el nu intrase la ora dată ci peste vreo 5 ore. Ea l-a aşteptat pâna a intrat.


A l e x i s : Ce facii ? :D
D i a n n e: Aaa, acum ţi-ai adus aminte de mine ?
A l e x i s: Acum m-am trezit..
D i a n ne : Şi vrei să te cred ? Hai lasă-ma ( era foarte supărăcioasă )
A l e x i s : De ce te-aş minţi ?
D i a n ne : Ca să te scoţi ! Ia zi-mi, la ce ora te-ai culcat ?
A l e x i s: La 5 dimineaţa..
D i a n n e : Cee ?! Ce ai făcut pâna atunci ? :|
A l e x i s: M-am jucat..
D i a n ne : Mda, bine.
A l e x i s : Iartă-măă, nu se va mai întamplaa :o3.
D i a n n e : Sigur ?
A l e x i s : Da :*
.
.
.
Au continuat să vorbească până seara, când s-au culcat ( găseaua ei motive, faze amuzante,etc ). Zilele treceau, el inta mai rar pe mess, Dianne nu ştia şi nici nu putea să dea de el că nu avea numărul lui de telefon, aşa că l-a sunat pe prietenul lui, Ionuţ, care era îndragostit de ea.
- Buna, sunt Dianne.
- Ăă, te ştiu.. eşti super-drăguţă.
- Eii, mersi. Auzi, ştii ceva de Alexis ?
- Nu,nu răspunde la telefon.
- Îmi dai şi mie numărul lui ?
- Păi, el momentan nu mai are telefon, eu îl sun pe taică-su'.
- Aaa, ok,când răspunde mă anunţi şi pe mine.
- Ooo, te-ai îndrăgostit de Gingăău ?
- Cine e " Gingău " ?
- Alexis.
- De ce îi zici aşa ?!
- Nu ştiu, aşa îi zic de mult timp.
- Aaa, deci te-ai îndrăgostit de el ?
- Nuu, doar prieteni.Eu închid, am ceva de făcut.
- Paa puştoaico !


------ am uitat să menţionez că Dianne era din altă localitate, făcea naveta pâna la şcoală şi înapoi, deci nu prea se întâlnea cu Alexis --------

Un comentariu: