20 ianuarie 2012

Prieteni.Duşmani.Miunciuni.Păreri de rău.Încredere.



Mereu vorbim despre prietenie. Mereu spunem că avem prieteni. E simplu să zici " Am 1,2, 5937509 de prieteni" Dar până la urmă care sunt adevăraţi ? Nici măcar ăia care le îţi ştiu toate secretele, problemele nu îţi sunt prieteni dacă nu ridică nici măcar un deget să ajute, măcar să încerce.
Nu am deschis acest subiect degeaba, ci pentru că vrau să i-o dedic cuiva. Poate citeşte..
Dragă T,
Schimbarea situaţiei noastre e imposibilă, orice aş zice, nu m-ai crede, dacă zic ceva pe mess mi-e frică să-mi dai ignore, d'aia mi te adresez aici.Nu am vrut în niciun caz să ajungem la asta, nici nu m-am gândit măcar.
" Mai dezamăgită nu am fost niciodată ! " mi s-au tipărit în minte. Privirea indifirentă care mi-o adresezi sau cele de mai multe ori când nici nu îţi vine să dai ochii cu mine din pricina nesimţirii mele, mă face să mă simt ultimul om, un idiot care şi-a trădat prietenii. Îmi pare nespus de rău cu lucrurile au evoluat aşa, dar nu disper, prefer să rămân cu speranţa. [ Ştii că se zice că " Speranţa moare ultima ] că lucrurile se vor schimba şi vom fi cum am fost.


Că tot veni vorba de prietenie, vreau să vorbesc şi despre ÎNCREDERE. În cine aveţi voi cea mai mare încredere ? Şi nu mă refer la cei din familie. Se spune că " Încrederea se cucereşte greu dar se pierde repede " Sunt contra. De ce ? Păi, toţi avem încredere în cei care abia ne împrietenim. În ei am mai multă încredere decât am în "prietenii" de o veşnicie. Aşa cum am avut şi eu în T, şi ea în mine, dar eu am profitat, ca o proastă. Încrederea aia puternica ti-o poţi pierde,dar s-o recucereşti ? Asta e greu. Deci " Încrederea se recucereşte greu, dar se pierde repede ".
P.s. Îmi pare rău. Şi DA! îmi pare, pentru că am fost o nesimţită.

Un comentariu:

  1. Scumpa mea, linisteste-te. Am fost foarte dezamagita, dar ce fel de persoana as fi daca as lasa asta sa ne distruga cu totul? Ceea ce m-a deranjat pe mine nu a fost ca ai spus ceva, ci ca pur si simplu ai inteles totul eronat si tu ai spus ceva neadevarat. Asta m-a deranjat pe mine. Increderea se cucereste greu, dar se pierde repede. Si totusi, sunt persoane in care avem incredere din prima clipa in care ii privim in ochi. Eu asa am facut cu tine. Si imi pare rau de tine ca ai facut asta, pentru ca esti o fata extraordinara. Imi pare rau ca a treuit sa se intample asta, dar sper ca amandoua am invatat ceva din toata greseala asta mare cat noi.
    Te imbratisez tare. :*

    RăspundețiȘtergere