10 ianuarie 2012

Perle de amintiri ~ partea a3a ~



Alexis nu mai intra deloc pe mess, Dianne începea să vorbească mai des cu Ionuţ, îi plăcea că mereu avea subiect de vorbă şi chiar era de treabă. Mai mereu Ionuţ era în stradă, cu toată gaşca şi nici atunci nu se oprea din vorbit cu ea. Dădea teleful pe difuzor şi vorbeau cu toţii. Într-o seară s-a ivit să fie şi Alexis pe acolo.

- Hei ! Am auzit vocea lui Alexis ! E acolo ?
- Da, e aici.
- Întreabă-l de ce nu a mai intrat pe mess.
- Nu vrea să vorbească.
- Mmm, da-mi-l mie la telefon.
- Nu vrea, nu am ce-i face.


Dianne se simţea oribil în faţa tutror de acolo aşa că a închis teleful, Ionuţ o suna întruna, într-un sfârşit a răspuns.
- De ce ai închis ?
- Nu pot vorbi, îţi dau un beep când să mă suni.
- Ok, paa.
- Paa ! 
A intrat pe mess şi vorbea cu băiatul pe care îl plăcea ea , Florin. Se simţea foarte bine în compania lui, puteai jura că sunt împreună, înă el nu simţea mai mult de prietenie. --- Alexis ştia de el, doar era cel mai bun prieten al Diannei.
A doua zi. A l e x i s is now online. Dianne nu vrea să.l bage în seamă, dar într-un moment o face.
D i a n n e : Ce faci ?:D
A l e x i s : Nu-i Alexis.
D i a n n e : Dar cine ?
A l e x i s : Larisa ( fosta lui prietenă, a fost cu ea vreo 8-10 luni.)
D i a n n e : Şi el unde e ?
A l e x i s :  Stau în braţe la el :))).
D i a n n e : :|, bine, vă las. PA !
A l e x i s : Geloasă ?
D i a n ne : Pe motiv că ? Hai că am treabă. DND !
A l e x i s : Ok :-??


S-a pus invizibilă pentru el şi a început să joace un joc care îl juca mai mereu. Pentru un moment a uitat de el. Ceasul era 19, el nu mai era online, aşa că pune avalabilă şi pentru el. Pe la 20 intra.
A l e x i s : Ce faci ?:x
D i a n n e : Mă joc, tu?
A l e x i s : Mm.. foarte binee :x Am o stare aşa de bunăă.
D i a n n e: Te-a făcut Larisa fericit ? :>
A l e x i s: Daa, am fost in drum, cu mai mulţi.. a fost aşa frumos.. Ştii, cred că mă recombin cu ea :-?.
D i a n n e : Dacă te combini cu ea, nu te mai bagi în seamă cu mine !
A l e x i s : De ce ?
D i a n ne : Pentru că..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu